SERASAN

ÖNERİ ŞİKAYET FORMU

Görüşleriniz bizim için önemli. İstek, öneri ve şikâyetleriniz için iletişim formumuzu doldurun, biz sizi arayalım.

Aşağıdaki İstek, Öneri ve Şikayet Formuna gireceğiniz bilgiler 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na uygun olarak talep ve şikâyetlerin takibi ve gerektiğinde iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla işlenecektir. Ayrıntılı bilgi için lütfen “Kişisel Verilerin İşlenmesi Hakkında Aydınlatma Metni” ile “Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politika”mızı inceleyiniz.

Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Müşterilerimizin tüm iletişim kanallarından bize ulaşan talep, öneri ve geri bildirimlerini etkili biçimde değerlendirerek memnuniyetlerini sağlamak temel amacımızdır. “Memnun etmek görevimiz, teşekkür almak hedefimiz” ilkesi ile çalışırız. Bu amacımız doğrultusunda;

  • Müşteri talep ve şikayetlerini objektif olarak açıklık, gizlilik, erişebilirlik, bütünlük, duyarlılık prensipleri içinde ele alır, yasal mevzuat çerçevesinde ve ilgili şirket kurallarına uygun olarak değerlendiririz
  • Müşterilerimizden aldığımız her şikayeti hızlı bir şekilde ele alarak, çözüm aşamalarında müşterilerimizi bilgilendirir, şikayetlerin tekrarını önlemek için süreçlerimizde kalıcı iyileştirmeler gerçekleştiririz.
  • Müşterilerimize adil ve tarafsız bir şekilde geri bildirimde bulunuruz
  • Müşteri isteklerini karşılamada kaliteli, hızlı, öncü, güvenilir hizmetler sunarız ve süreçlerimizi sürekli iyileştiririz.
  • Çalışanlarımızın, iş ortaklarımızın ve paydaşlarımızın, müşteri memnuniyetini artırma yönünde katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekler, kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız
  • Süreçlerimizde hizmet üreten kişilerin başarılarını ödüllendirir, müşterilerimize yapılan memnuniyet anketlerimizi detaylı şekilde analiz ederek puanlarımızı sürekli artırmaya odaklı çalışmalar yaparız.
  • Öneri & Şikayet Formu



    SERASAN GROUPSera kurulumu teklifi almak için lütfen formu doldurup gönderin